Counter Strike 1.6 Site › counter-strike-1.6



Counter-Strike 32 Best effort


  • Servere/adrese ip: 1
  • Sloturi totale: 32
  • Port: 27015
  • Fps: 1000 Best effort
  • Downloadurl instant: DA
  • Panou GameCp: DA
  • Acces FTP: DA
  • Pluginuri predefinite: Peste 50
  • Backup incremental: DA
  • Preț promoțional: 40Ron

  • Comandă

5X Counter-Strike 32 Best effort


  • Servere/adrese ip: 5
  • Sloturi totale: 160
  • Port: 27015
  • Fps: 1000 Best effort
  • Downloadurl instant: DA
  • Panou GameCp: DA
  • Acces FTP: DA
  • Pluginuri predefinite: Peste 50
  • Backup incremental: DA
  • Preț promoțional: 80Ron

  • Comandă


Administrare cu GameCP:

   Pentru administrarea serverelor de jocuri utilizăm GameCp care iți permite: pornirea, oprirea, restartarea sau reinstalarea servereului. Tot din panoul de control poți instala un număr de peste 50 de plugin-uri create de noi, instalarea lor nu iți șterge addons-ul, ulterior poți chiar să le dezinstalezi fără să lase urme că au fost vreodată instalate.
   Urmărește prezentarea de mai jos pentru a vedea principalele funcții de administrare oferite de GameCP.


Firewall, pachetele rele se opresc aici:

   DreamServer folosește Netfilter, care este un firewall foarte puternic și ne permite o filtrare profundă a pachetelor. Putem personaliza regulile pentru fiecare client, in funcție de nevoi, de asemenea putem activa un mod in care firewall-ul tratează traficul intr-un mod extrem de agresiv, blocând 99% din atacurile existente, exploituri chiar și posibilele tipuri de atacuri viitoare, insă ca și dezavantaj acest mod poate considera o parte din trafic ca fiind un atac fals pozitiv.
   Traficul poate fi filtrat in 3 locuri, dintr-un mediu extern de către DataCenter, local automat de către firewall-ul DreamServer sau de unul din administratori și din panoul GameCP de către client.
   Echipa DreamServer iși dedică timp pentru a păstra serverele cât mai sigure posibil, in timp firewall-ul a fost imbunătățit constant, o parte din reguli fiind optimizate și continuam să le imbunătățim o dată cu trecerea timpului.


Stabil chiar și in condiții extreme:

   Linux-ul este unul dintre cele mai stabile sisteme de operare. DreamServer folosește Debian X64 (64 de biți) ca sistem de operare, iar Debian folosește Linux Kernel, deci orice este posibil cu Linux este posibil și cu Debian deasemenea.
   Am fi putut să găzduim serverele folosind Windows ca sistem de operare, dar comparativ cu Linux este un sistem de operare scump, cu un consum de resurse mare și instabil. O altă alternativă drept de luat in considerare a fost FreeBSD, care este asemănător cu Linux-ul și pe care s-a portat Linux-ul (lucru esențial pentru a putea rula aplicații compilate pe linux), dar aceste portări nu sunt incă mature așa cum sunt distribuțiile bazate pe Linux. Cu toate acestea, un număr foarte mare de developeri calificați și ambițiosi lucrează din greu pentru a face aceste porturi cât mai asemănatoare cu Linux-ul.
   Vezi cine mai folosește Debian și de ce l-au ales.


Download-url cu NginX:

   Downloadarea resurselor se face utilizând un server fenomenal de rapid, NginX. NginX (pronunțat engine-x) este cunoscut ca fiind un server HTTP proiectat pentru performanță, stabilitate și cu un consumul mic de resurse.
   Fiecare server are propria adresă pentru download-url. Localizarea fișierelor se face automat, atunci când pui o nouă hartă, downloadurl-ul se sincronizează cu noile resurse, acestea devenind disponibile imediat pentru a putea fi downloadate, deci te poți conecta la server fără să iți faci griji că există resurse care iți lipsesc.


Serverul merge cum poate, dacă nu poate cum vrei:

   Serverele de jocuri nu au fost proiectate recent, drept urmare în decursul anilor au fost descoperite mai multe bug-uri, ulterior aceste bug-uri au fost fixate in mai mică sau mai mare măsură cu ajutorul unui update, in prezent incă există bug-uri care nu au fost rezolvate de către producătorul jocului, dar care pot fi fixate la nivelul serverului prin unele artificii.
   In general atacatorii exploatează bug-urile creând situații anormale care duc la oprirea serverului sau la o funcționare nedorită. O altă sursă de bug-uri sunt mod-urile și plugin-urile care sunt instalate pe server, majoritatea nu sunt făcute de specialiști și chiar dacă funcționează corect pot face serverul instabil sau să il expună la un tip de vulnerabilități.
   DreamServer pune la dispoziția clienților fix-uri care previn toate problemele cauzate in prezent de bug-uri, e posibil ca in viitor să fie descoperite alte bug-uri, in acest caz vom depune toate eforturile pentru a găsi o soluție. Dacă ai descoperit un nou bug, iar efectul poate fi reprodus, nu ezita să ne contactezi. Noi recomandăm testarea fiecărui plugin in parte, instalarea acestuia să se facă doar dacă este cu adevărat nevoie, pentru că cu cât sunt activate mai multe cu atât riscul apariției erorilor crește.


Baze de date Mysql:

   Unele plugin-uri de la serverele de jocuri au nevoie și de o bază de date pentru a stoca informațiile care urmează să fie prelucrate, pentru a face posibil acest lucru oferim baze de date MySql dacă este necesar. Bazele de date sunt locale pentru o performantă mai mare și oferim și posibilitatea de a le administra cu ajutorul panoului PhpMyAdmin.


Recunoașterea greșelii este începutul salvării:

   In timpul execuției addons-ului sau plugin-urilor pot apărea coniții care anormal să modifice anumite fișiere, mai târziu să fie imposibil de recuperat. Chiar și întregul sistem de fișiere de exemplu poate fi corupt in timpul operațiilor I/O, atunci când sunt descoperite sectoare cu probleme, in astfel de cazuri sistemul trebuie să conțină indeajuns de multe informații pentru a putea fi reparat. In mod normal astfel de probleme se pot rezolva ușor dacă informațiile au fost păstrate in prealabil și in alt sistem.
   Altă sursă prin care se pot pierde datele sunt erorile umane. Administratorul poate șterge sau modifica fișiere accidental. Desigur că preferam ca asta să nu se intâmple niciodată, dar recunoaștem că uneori oamenii mai fac greșeli iar informațiile pot fi afectate.
   Cel mai bun lucru pe care il putem face este să incercăm să evităm pe cât posibil greșelile, iar atunci când se intamplă să fim pregătiți să restaurăm fisierele afectate. Pentru a putea să restauram fisierele afectate trebuie insă să le salvăm periodic. Noi realizăm un backup incremental zilnic și lunar pe un server extern la toate serverele găzduite și recomandăm clienților să iși facă și ei propriile salvări. Doar așa putem restaura fisierele șterse in doar câteva minute atunci când se intâmplă să pierzi ceva.


Acces FTP:

   Pentru a modifica fișiere sau pentru a incărca/descărca harți, modele, sunete, etc, poți folosi panoul de control, insă acest lucru se poate face mai rapid folosind FTP-ul. FTP-ul este un protocol cu ajutorul căruia tu te poți conecta la server de oriunde din lume folosind un client ftp cum este de exemplu FileZilla. Ca spațiu de stocare DreamServer nu impune o limită atâta timp cât folosești spațiul exclusiv pentru resursele necesare serverului.


Avantajul "single die":

   Multe din serverele dedicate existente au mai multe procesoare fizice, sau un procesor cu mai multe core-uri intr-un singur cip, fiecare core având propria lui memorie cache, ceea ce inseamnă că uneori informația stocată in cache trebuie să iasă din procesor pentru a trece de la un core la alt core. Asta reprezintă un mod ineficient de a accesa informația.
   Procesorul folosit de noi la servere, Intel® Core™ i7-3770 e proiectat pe designe-ul "single-die", ceea ce permite ca cei 8 megabaiți de memorie cache L3 să fie "shared", deci disponibilă la toate coreurile din procesor. Rezultatul se vede prin accesul rapid la memorie și o performanță mult mai mare.


Mai multă putere atunci și acolo unde ai nevoie:

   Procesoarele dispun de tehnologia Intel® Turbo Boost versiunea 2.0, o tehnologie dinamică care mărește automat frecvența coreurilor în funcție de încărcare. De exemplu dacă un proces rulează intr-un singur core și are nevoie de mai multă putere, atunci Turbo Boost mărește frecvența acelui core până la 3,9 Ghz, fără a o mări la restul coreurilor care nu necesită mai multa putere de procesare. Tehnologia mărește scalabilitatea și eficiența serverelor, astfel ajutând ca la orele de vârf incărcarea să nu iți afecteze funcționarea serverului și micșorând consumul de energie atunci când serverul nu este incărcat.


8 Coreuri virtuale:


   Hyper-Threading permite ca 2 threaduri să ruleze silmultan în fiecare core, dacă de exemplu procesorul are 4 coreuri reale atunci el este recunoscut ca având 8 coreuri. Performanța este marită deoarece Hyper-Threading permite procesorului să beneficieze mai bine de resursele disponibile in fiecare core.


Memorie Ram DDR3, rapidă și multă:

   Memoria ram este conectată de obicei la procesor prin intermediul unui controller extern, însă procesoarele folosite de noi au controller de memorie integrat. Conectând memoria direct către procesor nu doar accesul către informația stocată in ram este mai rapid dar și delay-ul e redus.
   Controller-ul integrat mărește și lățimea de bandă, ceea ce permite ca mai multă informație să fie servită procesorului rapid, ajutând fiecare core să piardă timpul procesând informație, nu așteptând ca aceasta să ajungă.
   Memoria Ram se bazează pe arhitectura "Dual-channel", care folosește două canale de date de 64 de biți, dublând viteza de transfer a datelor către controllerul de memorie.
   Serverele folosesc două module de 8Gb DDR3 cu frecvență de 1333 Mhz configurate in "Dual-channel".


Fără libertate nu e cu putință cultura:

   Toate serverele noastre localizate in România sunt găzduite de către DataCenter-ul Voxility și pot fi accesate de oriunde din lume.
   Fiecare server fizic folosește o conexiune care are o lățime totală de bandă de 2000 Mbps Full Duplex. Serverele de jocuri folosesc protocolul UDP, deoarece au nevoie de delay mic pentru o expeirență "realtime", un dealy mare afectează direct serverele, dacă de exemplu un pachet ajunge mult prea târziu la destinație nu mai poate fi folosit. Pentru a imbunătăți delay-ul DreamServer folosește QOS care este un mecanism de a prioritiza traficul, astfel serverele de jocuri care au nevoie de delay minim au prioritate maximă, evitându-se pierderile de pachete și imbunătățindu-se delay-ul. Nu in ultimul rând este nevoie și de un peering cât mai mare, deoarece peeringul poate să influențeze numărul de host-uri prin care un pachet trece, iar numărul hosturilor influențează deasemenea delay-ul. In prezent DreamServer are peering direct cu peste 500 ISP-uri, poți să vezi lista completă aici.