Suport Rds? N-ai să vezi!

Îmi pare rău că trebuie să scriu acest articol, dar adevărul e că in ultimii 5 ani de zile am sunat de peste 20 de ori la suportul RDS cerând ajutor și NICIODATĂ nu m-au ajutat concret cu ceva.

Nu zic că serviciile oferite de aceștia sunt proaste, momentan la prețul pe care il practică consider că sunt servicii bune, insă e dezamăgitor suportul aș prefera să renunțe complet la suport, când vorești cu operatorii te simiți ca și cum ai vorbi cu un robot care nu gândește și are un set foarte sărac de răspunsuri pe care le poți anticipa a doua oară când suni.

Inainte de a suna la suportul oferit de RDS trebuie să te asiguri că ești calm și răbdător, altfel nu poți trece de zecile de minute care stau intre tine și operatorul care o să iți răspundă, să te asiguri că știi adresa unde este făcut contractul,  Cnp-ul sau codul de client, să te asiguri că tu ești titularul contractului, altfel ești eliminat, să rămâi calm chiar dacă ești trecut și pe la peste trei operatori care te pun să repeți informațiile contractuale. Iar la final, cel mai important, să le mulțumești chiar dacă iți răspund, citez: „Nu vă putem oferi suport pentru astfel de probleme, mai doriti să vă ajutăm și cu altceva?”.

Personal am abonament la RDS, i-am contactat in repetate rânduri pentru că aveam probleme cu internetul, le-am oferit toate informațiile pe care le-au cerut de fiecare dată mi-au spus că nu pot iniția o sesizare pentru că folosesc LINUX, da, nu au vrut să imi deschidă o sesizare că am făcut greseala să le spun că folosesc Linux, ca să iți poata oferi suport pentru ceea ce ai plătit OBLIGATORIU trebui să ai pe PC-ul personal Windows și să nu cumva să folosești un router pentru că vor da vina pe el. Insă mi s-a intâmplat să fiu intrebat: „Ce windows aveți?” și să răspund Linux ironic, apoi să mă pună să dau start run, să spun că nu am așa ceva si să nu mă creadă, depinde de operatori, oricum TOTI stau cu foaia cu răspunsurile in față si nu știu mai mult de:”dați click pe start apoi run…”.

Mi s-a intămplat să imi spună că dacă imi incarca google.com inseamnă că internetul merge bine…

Azi m-am pregătit sufletește să sun pentru a-i ruga dacă se poate să modifice rutele până la clasa 92.114.32.0/24 deoarece trece prin UPC și am pierderi de pachete și lățime de bandă limitată. Acum găndiți-vă și voi ce treabă are un abonat RDS cu UPC care dorește să se conecteze la un server care are și conexiune directă RDS, de ce „se bagă” UPC-ul intre cei doi?!

Clasa 109.163.232.0/24 este in ordine:

Insă așa cum se vede in poza de mai jos rutele pentru clasa 92.114.32.0/24 trec prin UPC dacă folosești RDS:

In mod normal a doua poză trebuia să fie identică cu prima!

După ce am urmat toți pașii de mai sus, am incheiat conversația după 45 de minute și așa cum mă așteptam am primit răspunsul: „Nu vă putem oferi suport pentru astfel de probleme, mai doriti să vă ajutăm și cu altceva?” (de parcă m-ar fi ajutat), la răspunsul cum pot rezolva această problemă te invită să le trimiți mail la care nu iți vor răspunde niciodată, mi-am incercat norocul de 5 ori și am sperat luni de zile să primesc răspuns insă nici până azi nu am primit.

Personal cred că ne-ar face un mare ajutor să inchidă de tot acest suport să nu mai amăgească clienții că pot găsi rezolvare la probleme acolo.

Voi ce părere aveți despre suportul acestora?

Share this page on:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest